Ik zoek ijsblokken voor in de brooddoos . Wie kan mij helpen?

Ze moeten groot genoeg zijn, zodat ze niet in de mond kunnen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Waar is dat dan voor nodig?

Antwoorden (3)

Ik verwacht dat je een broodtrommeltje bedoeld, je zou daar een plat koelelement in kunnen leggen, dit is in verschillende maten te koop. Zijn deze nog te groot, dan zou je een ice pack kunnen overwegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ijsblokken kun je zelf maken zo groot als je zelf nodig vind ,
water in je brooddoos zoveel als je ijs wil hebben,in de diepvriezer en wachten tot het bevroren is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je soms een broodtrommel met een koelelement voor salades en dergelijke?
Die kan je bij diverse winkels kopen, zoals deze:
http://www.bol.com/nl/p/koziol-lunchbox-ping-pong/9200000015010198/