Welke kookpannetjes zijn kwalitatief even goed als bijvoorbeeld B.K.(dikke bodem),maar niet zo schreeuwend duur?

roestvrij staal,keukengerei

Toegevoegd na 4 dagen:
Bedankt voor de tips!

12 jaar geleden
in: Koken
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een pannetje (inductie) van de Hema dat er drie keer zo lang over doet om warm te worden als vergelijkbare pannen van Tefal, Sigg etc. Dus goedkoop kan qua energierekening duurkoop zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb erg dure pannen van Fissler (grotendeels gekregen, zelf had ik het nooit bedacht) en die koken in mum van tijd. Het zijn heerlijke pannen, en ik had nooit verwacht dat het zoveel zou uitmaken als je een dure pan hebt....

Het beste antwoord

Soms tref je het bij een 2e hands winkel, af en toe staat er een hele goede pan voor een prikkie, dus als je niet per sé een 'set' nodig hebt? Let op dat er geen beschadigingen zijn, of iets krom getrokken is. Heb er ooit een Fissler Pan, voor 5 piek, vandaan gehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De herman den blijker pannen zijn erg fijn. Deze zijn te koop bij de blokker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind er wel een behoorllijk prijskaartje aan hangen.
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryGroup?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=44554&name=Kookpan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor pannrn zijn ze niet zo duur hoor. Je kunt natuurlijk ook bij de action halen maar dan koekt alles aan. De sola-fabriek in eindhoven heeft ook regelmatig aanbiedingen en deze pannen zijn helemaal top!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer van die ongemotiveerde min. Compensatieplus van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelfs dan bakt het aan.
Herman den Blijker, zegt mijn mamaatje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat mekker je nou? Ik probeer iemand te helpen en geef antwoord op een vraag aan de hand van informatie die mij beschikbaar gesteld is. Had wat mij betreft net zo goed een pan van Knaakland kunnen zijn, ik ken alleen niemand die daar een pan van heeft en dat zou zodoende geen waardevol antwoord zijn.
Sisal, met keramische anti-aanbak bodem.

Toegevoegd na 7 uur:
Sysas dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
2x fout. Sisal pannen bestaan niet, het merk Sysas wel maar dat is net zo duur als BK.
Handy kookpannen komen aardig in de buurt. Deze hebben een dikke bodem. Ze zijn o.a bij Blokker te koop.
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryGroup?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=42313&name=Kookpan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wacht eens op een aanbieding van de Aldi e/o de Lidl,
Mijn ervaring perfecte pannen, voor een betaalbare prijs.
Duitse Gründlichkeit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Ikea !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelfs bij de action vind je pannen met een dikke bodem
voor een lage prijs .

En geschikt voor alle warmte bronnen.