Waar kan ik ik een rechthoekige ovenschaal kopen die minimaal 10 cm hoog is?

Alle ovenschalen die ik tegenkom in winkels en op het web hebben een hoogte van 6cm. Dit is voor veel gerechten te laag. Een ronde schaal is ook niet praktisch.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Antwoorden (3)

Ik heb jaaaren geleden bij de blokker een schaar van 12cm hoog gehaald voor lasagna (welke ik hoog veel lekkerder vind dan plat..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het bij de Bijenkorf kunnen proberen, die hebben een enorme sortering kook/bakgerei, V&D is een optie, en een echte kookwinkel (dus niet Blokker etc.).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
betsies kookwinkel utrecht