Welk bier is niet te drinken?

Sluit een beetje aan bij de andere vraag; er wordt zo veel lekker bier gebrouwen, maar met welk fris pilsje was je liever je ramen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
6.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat nou nog niemand Alfa heeft gezegd...

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (24)

Elk bier waar alcohol in zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Triest.
Alle bier dat een dag open gestaan heeft is niet te drinken...

Bavaria maar trouwens alle nederlandse bieren is een pot nat...

Bavaria brouwen ze een paar honderd meter van ons vandaan... Dus die lucht van hop, kan ik wel dromen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lindeboom of Bavaria.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dark ale beer. Dat is echt niet te hachelen, doe ik niet eens me ramen mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Orval
Om het netjes te zeggen: Kattepis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oranjeboom, ook wel bekend als "Chateau de Migraine"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bier dat over de datum is, echt geen aanrader! Had het 1x gedronken, je weet niet wat je proeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lauw bier :S

En qua merk heb ik persoonlijk niets met Heineken of Bavaria. Geef mij maar een Belgische Duvel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Heineken prima te gebruiken om mijn stoep mee te wassen schrobben. Voor de ramen gebruik ik liever wat anders, wordt zo klevering.

Niets tegen Heineken, maar ik vind het gewoon bij lange na niet zo lekker als Grolsch, Hertog Jan, Palm e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lindeboom - één slok en ik ga al over m'n nek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was mijn ramen zeker niet met welk merk pils dan ook.
Alle Nederlandse merken vind ik niet te drinken. Ik houd het op Leffe.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was een keer in Amerika en vond twee bieren echt niet te zuipen: De eerste was Budweiser en de tweede Rollin´ Rock.

Bij deze bieren moet ik altijd denken aan die grap uit Monty Python: "We find your American beer like making love in a canoe. It's f*cking close to water."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rose bier is het allerranzigste wat er bestaat..
Zo'n 'vrouwenbiertje', brrr... soort van aanmaaklimonade met een vaag biersmaakje erdoorheen..
Doe deze vrouw maar gewoon een speciaalbiertje.

Toegevoegd op 17-06-2009 15:47:35
Ik denk trouwens niet dat het goed ramen wassen is met deze biertjes, dat wordt 1 plakkerige bende, en daar komen weer allemaal vliegjes op af enzo.. Zelfs daarvoor zijn ze niet nuttig, gewoon door de gootsteen ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BAVARIA, smerige uilenzeik. Daar spuiten we thuis de stal niet eens mee leeg laat staan dat het in de buurt van ramen of glazuur zou kunnen komen want daar springt het van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brouwmeester (zelfde brouwerij als bavaria)
Oranjeboom
SchultenBrau
Gouden Zegel
Euroshopper Bier
IKI
Stella Artois
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik waag mij niet eens aan Euroshopper bier, je koopt toch ook geen tournedos bij de bakker?
al het bier in engeland na 2 uur s´nachts
alles wat gemorst is komt namelijk via de lekbakken weer terug door de tap.

jak jak jak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Festivalbier! Dat mogen ze wat mij betreft niet eens bier noemen. Ze kunnen het beter water noemen, want daar smaakt het naar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk houd ik niet van (m.n. Belgische) biersoorten met een hoog alcoholpercentage. De alcohol overheerst de smaak van het bier.
14 jaar geleden
Warm e/o lauw bier
Dood bier

Bavaria "bier"
Best "bier"

En dat spul van de lidle.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
skoll ik weet niet of dat nog bestaat !! dat is vies dan nog best bier ook niet te drinken ..en een merk wat ik niet meer weet uit belgie !! die spuugde ik werkelijk gelijk uit !!! en dat doe ik niet snel ..verder al die goedkope aldie bier ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Evenementenbier uit plastic beker! Maakt niet uit welk merk, hoofdpijn gegarandeerd, en zelden goed drinkbaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bavaria, dat is echt niet binnen te houden. Het is alsof de eerste brouwers wilden kijken hoe ze het best de smaak van kattenzeik konden namaken.