Waar wordt dit jaar het EK uitgezonden?

Waar wordt dit jaar het EK voetbal uitgezonden? Ik weet dat SBS6 erg groot uitpakt rondom voetbal, maar werd het niet altijd ergens op Nederland 3 (of 1/2) uitgezonden? Waar werd het voorgaande jaren uitgezonden. Kan je ergens een gids zien met alle wedstrijden en wanneer ze op de televisie komen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Heeft het NOS hier een patent op of is dit een mogelijkheid? SBS zendt nu veel uit rondom het EK. Mag iedere zender zomaar alles uitzenden of zijn hier regels over gemaakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SBS zendt alle wedstrijden uit van Oranje behalve de EK's/WK's.

Antwoorden (3)

Het EK is altijd op Nederland 1 door de NOS.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Nederland, de NOS heeft de uitzendrechten: http://www.televizier.nl/artikel/7363

Toegevoegd na 1 minuut:
Nederland 1 dus ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier vind je een wedstrijdschema, dan weet je ook wanneer het uitgezonden wordt: http://nieuwsuit.com/2011/ek-2012-wedstrijdschema-ek-2012/