Is er in Nederland nog een winkel of verzamelpunt waar ze oude VHS/Betamax/VCC banden verkopen?

Toegevoegd na 9 minuten:
of verzamelaars die enkele videobanden van hun verzameling willen verkopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.6K

Antwoorden (2)

VHS-banden kan je nog krijgen bij oude electronica zaken, maar ook bij de Kringloopwinkels. Deze zijn wel bespeeld maar kan je gewoon overtapen (0,50 euro/stuk). VCC en Betamax banden ga je het best voor naar rommelmarkten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Online kun je nog kopen per meerdere tergelijk

10stuks 34,50
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Action heeft ze ook wel
Eens liggen voor 2.50 stuk maar weet niet zeker of dat op het moment ook zo
Is.