Hoe heet een oude cartoon wat iets weg had van Shin Chan.?

Ik kan mij herinneren als klein kind dat er een tekenserie op TV was met een jongetje die vaak zijn geslachtsdeel uit zijn broek haalde. Het klinkt heel gek en niemand lijkt het te kennen. Elke intro zat hij in een pashokje en veranderde hij kleding tot hij niks aan had en zichzelf voor zijn geslachtsdeel sloeg waarna zijn geslachtsdeel bungelde en er een stem klonk: "does normaal, joh" of "does normaal, man". Volgens mij had hij ook een oorwurm als vriend. Niemand om mij heen lijkt het te kennen maar ik kan het mij echt herinneren.

7 maanden geleden

Antwoorden (1)

De oude cartoon die iets weg had van Shin Chan heet Crayon Shin-chan. Het is een Japanse anime-serie gebaseerd op de manga-serie Crayon Shin-chan van Yoshito Usui. De serie werd voor het eerst uitgezonden in 1992.
Bronnen:
4 maanden geleden