Wat is een goedkoop en leuk weekblad om lid van te worden ook voor kinderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Donald Duck natuurlijk! Voor alle leeftijden geschikt, daar heb je zelf ook nog wat aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had vroeger altijd de Donald Duck, dat raad ik iedereen aan. Ik heb er altijd heel veel plezier van gehad!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond de Okkie altijd ontzettend leuk! Toegevoegd na 21 seconden:
ik ben nu 25 en vind het nog steeds leuk trouwens :P

Het beste antwoord

De welbekende Donald Duck!

Toegevoegd na 21 minuten:
En natuurlijk mijn eigen tijdschrift!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Kids For Animals
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgensmij zijn er een boel goededoelenblaadjes die je voor heel weinig geld of zelfs gratis kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hart voor dieren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bobo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons thuis wordt de kidsweek junior met veel plezier gelezen. Deze is er in de junior editie en in een editie voor oudere kinderen.

Het is in feite een krant met beschouwingen op het nieuws, maar dan gericht op jonge kinderen vanaf 7 jaar.

Voor 12 jaar en ouder is er 7Days. Meer informatie vindt je op de site en als je kidsweek intypt krijg je ook aanbiedingen. Wij hebben het eerst een paar weken uitgeprobeerd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Onze kinderen vinden zelf de dierenverhalen en moppenpagina het leukst, maar ze zien ook het nieuws wel en het is voor ons makkelijker om als er iets is gebeurd om samen met de kidsweek erover te praten.

Toegevoegd na 10 minuten:
Misschien heb je wat aan deze link:

http://www.proefabonnementen.nl/doelgroep/jeugd.html

Het is wel een commerciële link, maar het geeft een overzicht van de abonnementen voor de doelgroep jeugd en kosten (aanbieding).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag op school van je kinderen daar hebben ze iets van okkie en bobo geloof ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook lid worden van de bibliotheek, daar hebben ze ook heel veel tijdschriften die je kunt lenen. Voor kinderen kost een abonnement vaak (bijna) niets. Je hoeft dan ook niet te kiezen voor 1 tijdschrift, maar je kunt afwisselen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleine kinderenb? Dan Pipo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De donald duck is onverminderd populair en leuk.