Waar kan ik muziek downloaden voor de iPhone maar hem ook opslaan?

Tubidy voor Blackberry daar kan je ook liedjes opslaan in je lijst.
Kan dit niet voor iPhone ?

Dus muziekdownloaden direct via de Phone

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dit kan met Spotify. Je downloadt de nummers niet echt (je kunt ze niet branden of kopiëren voor een cd), maar je kunt ze wel opslaan op je telefoon en playlists maken. Er is een gratis versie. Ik weet alleen niet zeker of die ook onbeperkt gratis te gebruiken is, of slechts voor een proefperiode. Dat zou je op de site moeten checken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

iTunes uiteraard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is niet gratis.
Op iTunes kan je dat doen,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De app free music.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op itunes. Moet je even een account aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt gratis muziek downloaden? Daar doen we hier niet aan. Gewoon iTunes downloaden en de muziek aanschaffen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik hier gewoon iTunes voor. Alleen download ik de muziek van youtube en dan zet ik het later in de iTunes bibliotheek. Dan is iTunes ook gratis..