hoe kan ik meespelen in een live orkest bij een musical op mijn altsaxofoon?

Ik speel voor ongeveer 7 jaar altsaxofoon. Mijn grote droom is altijd geweest om mee te mogen spelen tijdens een musical. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet bereiken! Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

hey
ik speel zelf saxofoon en rijd paard
bij altsaxofoon lijkt me het slim om een vereniging of een site op te zoeken waar ze zulke dingen regelen ook kun je nakijken op internet iemand is die je kan helpen die kun je dan een mailtje sturen met jouw vraag ik ben er zelf ook niet erg slim in maar ik hoop dat je er wat aam hebt
doei en succes