Wie heeft een link voor trucs?

Ik wil graag coole trucs kunnen doen zoals op een hand staan ofzoiets weet iemand hoe ik dat kan leren of heb je een link wat van je dat kan leren bijv op YouTube maar ik kan zelf niet zo goed zoeken op YouTube
En ik heb geen trampoline dus daar kan ik niks op doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Op 1 hand staan is niet zo heel moeilijk. Je zet je hand op de grond, en zet er je voet op. Voila!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo bedoel ik het niet! Ik bedoel met op een hand staan dat je een hand op de grond hebt en je benen en andere hand in de lucht