Waar vind ik de DVD Friday The 13th part 1?

Het mag online zijn of als je hem zelf gezien/gekocht hebt in een winkel welke dan?

Toegevoegd na 53 seconden:
met een PAL regiocode niet met NTSC

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bedoelt de originele? Hier is tie te zien:

Toegevoegd na 1 minuut:
En bij de tweede link te koop:

Toegevoegd na 4 dagen:
En nog een link, van FRS:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kheb een obscuur winkeltje gevonden

http://www.bol.com/nl/p/dvd/friday-the-13th-part-1/1002004000088803/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijna bij elke torrent alle delen kan je daar downloaden .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat hier wel over kopen. Natuurlijk kan ik hem gratis op het internet bekijken. Ik heb niet jaren in een hol geleefd hoor. Het gaat er gewoon om dat ik graag oude horrorfilms kijk en die nu ook wil verzamelen in een fysiek aanraakbare vorm van een DVD. Ik heb er niets aan als ik deze gewoon kijk op het internet.