hoe heet deze film?

er is een film, een paar jaar terug opgenomen (max 10 jaar min 2) volgens mij is het een engelse film, het gaat over drugs wapens en gangs, volgens mij volg je een aantal rookies die iets met de drugs moeten doen (ophalen brengen betaling halen)

wat ik verder nog weet is dat de film echt maar 3 scenes kent. het is echt zo dat de cameraman een half uur lang achter de mensen aanrent. ik wil deze film echt hebben!

het is wel een beetje een budget film, volgens mij met een crank budget ofzo:P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bedoel je deze:

Layer Cake

Goede, engelse film over een cocaine dealer die nog een laatste klus wil/moet doen om eruit te kunnen stappen. Drugs, wapens en problemen daarop volgend...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

"A man apart misschien?" als dat m niet mocht zijn, veel succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
" Dead man running" lijkt op je omschrijving..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reservoir Dogs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lock stock & two smokin barrels???