Ik zoek naar een film: Zie extra uitleg.

Ik zal proberen een omschrijving te geven.

Het is een film naar vermoed ik van voor 1980.

Het gaat er dacht ik over dat er net een nuke oorlog heeft plaatsgevonden en dat er groepen mensen die in fall-out bunkers zaten dit overleven.
Een groepje militairen maken een soort vrachtwagens om te gaan verkennen en naar andere bunkers toe te kunnen.

De vrachtwagens bestaan uit 2 delen die scharnieren. De wielen zijn heel speciaal, een soort traplopers. 3 Wielen aan 1 as. Hierdoor kunnen ze over grote rotsblokken en dergelijken heen rijden.
Ik dacht ook dat ze een grote laadklep aan de achterkant hadden en motoren om verder nog uit te kunnen rijden.

Verder wat onderlinge rotzooi, de rest weet ik niet meer.

Ik hoop dat iemand de titel weet, en wellicht waar ik hem kan vinden.

Bedankt alvast :-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is frustrerend. Ik weet zeker dat ik die film heb gezien maar ik heb geen idee wat de titel is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee klopt haha, ik heb m ook gezien maar pffff hoe heet dat kreng ;-)

Antwoorden (2)

Bedoel je soms Mad Max? Daarin barst het van de eigenaardige, zelf gemaakte voeruigen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Day After
http://www.imdb.com/title/tt0085404/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, ik zoek hem op en laat dit nog even weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee helaas, dit is hem ook niet. :-(