hoe maak ik van externe ondertiteling een hard code ondertiteling? dit omdat mijn dvd speler geen apparte .srt bestand kan lezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

met programma's als virtualdub en vobsub kun je srt bestanden permanent toevoegen.
(zie bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een heel makkelijk progamma converxtodvd,en brand direct de ondertiteling erin,progamma via isohunt te verkrijgen de trials laten een watermerk achter.Met het progamma kan je ook de lettertype en grootte aanpassen van de ondertiteling,heel makkelijk in gebruik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DVD Flick kan dat, en is gratis te downloaden.