film poster in de film Death Proof...wie is het?

ik ben opzoek naar info over de poster die boven de bank hangt in jungle julias appartement in Deathproof.

maar van welke film is het en wie is de actrice?

(uren speuren op het web heeft weinig opgeleverd :(

iemand een suggestie?

bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Film van Q Tarantino.

Het beste antwoord

Het vrouwtje op de poster heet Brigitte Bardot. Ik zal even verder zoeken van welke film het is.

Toegevoegd na 1 minuut:
De poster boven de bank van Brigitte Bardot is apart voor de film death proof gemaakt. (Zie bron)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt Barry87! aha! stom van me!..alhoewel dit wel ver van voor mijn tijd is, had ik het moeten weten! ik zou graag het plaatje willen bemachtigen...of willen weten van welke film het is...alhoewel ik denk dat dit een photoshoot is geweest als jullie tips hebben dan hoor ik het heel graag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks!