Wie weet welke film dit is?

Het enige wat ik me kan herinneren is dat de identiteit van een vrouw wordt overgenomen/gekopieerd m.b.v een computer virus ofzo.

En nog iets dat het beeld op computer monitors langzaam geblurrt worden door dat virus.

Het is jaren geleden dat ik een deel van die film op televisie gezien heb, dus meer weet ik er niet meer van af.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bedoelt The Net met Sandra Bullock.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oe, ik denk dat dat klopt ja, iig een plusje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat betekent oe?
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit was vroeger mijn lievelingsfilm, kon er maar geen genoeg van krijgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Vroeger'?
De tijd gaat snel... In mijn herinnering is dit een recente film :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet nog kijken of dit hem is, maar dit zal hem wel zijn :) Beste antwoord dus. ;)