hoe heet de dansstijl van Michael Jackson?

bijvoorbeeld: modern, hip hop, of zoiets

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.5K

Het beste antwoord

Je zou Michael Jackson bijna zelf als een stijl kunnen noemen, maar als je het hebt over zulke bestaande dansstijlen denk ik dat hip-hop en pop locking erg in de buurt komt. :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Als toevoeging wil ik ook nog even zeggen dat Michael Jackson vaak veel verschillende dansstijlen gebruikt, dus ik denk niet dat je 1 stijl kan opnoemen om zijn 'dansstijl' te noemen.
Want ook zie je dat vaak jazz terug komt of dat hij gebruik maakt van tap dansen. :)

Toegevoegd na 33 minuten:
In je reactie zet je dat je bedoelt 'net als de moonwalk', maar dat is geen dansstijl, maar een dance move.

Michael Jackson zijn beste en populairste dance moves:
- The Robot
- The Moonwalk
- The Toe Stand
- The Tough Guy With Flair
- The Synchronized Group Dance
- The Crotch Grab
- The Anti-Gravity Lean
- The International Influences
- The Egyptian Flare
(Zie ze hier nog eens met uitleg + foto: http://new.music.yahoo.com/blogs/getback/135138/michael-jacksons-greatest-dance-moves/ )

Is dit een beetje wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je bedoelt misschien de Moonwalk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook, maar het was wel typisch MJ.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het niet... Valt alles wat hij deed onder de noemer 'moon walk"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee toch? Ik dacht alleen dat schuifelpasje waarmee hij op de plaats bleef.