Van welke artiesten zijn de concerten altijd binnen no time uitverkocht?

Welke artiesten hebben altijd uitverkochte concertzalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (9)

Beyonce, u2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U2 is zekers snel uitverkocht altijd, ik snap ook wel waarom
Eén artiest is Prince (of Tafkap)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Michael Jackson maar die is dood... Volgensmij trekt lady gagaook wel volle zalen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
John Mayer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Justin bieber tegenwoordig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral artiesten die een keer par jaar/in een paar jaar komen. Kijk bijvoorbeeld naar the Red hot chili peppers. Ik probeerde met 2 pc's een kaartje te bemachtigen. Precies op de tijd dat ze verkocht werden. Maar in 5 minuten waren ze allemaal
Op. Het zelfde geldt voor Lowlands kaartjes.
Andere artiesten:
-Metallica
-iron maiden
-green Day
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ook DJ's afgelopen jaren erg populair geworden, het is erg moeilijk om een kaartje te bemachtigen van bijvoorbeeld David Guetta, Armin van Buuren en deadmau5..

Wees er dus vroeg bij ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste wereldberoemde zoals; Coldplay, Lady Gaga, U2 etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Justin Bieber !!