Ja tuurlijk mag je vragen beantwoorden. Druk op de knop beantwoorden.

Het enige wat je nog niet kan is vragen een plus of een min geven. Maar door te beantwoorden kan je wel plussen of minnen krijgen van andere GV-ers en zo kan je dus hoger in de punten komen en het benodigde level bereiken.
Om hier aan deel te kunnen nemen.

Ook is het belangrijk om je vraag weer te sluiten dit kan je doen door het beste antwoorden te kiezen of gewoon sluiten. Zodat je in ieder geval je punten weer terug krijgt van de door jou gestelde vraag.

Welkom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je als gast de knop "geef antwoord" onder een vraag ziet staan, dan kun je een antwoord geven. Dan mag het dus.
14 jaar geleden
Daar is deze site voor,het wordt niet altijd gewaardeerd met een plusje,maar het wordt wel gelezen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, als gast mag je geen antwoorden geven. Dat is de reden dat ik gisteren heb aangemeld. Vragen stellen kon ik echter wel.
Volgens mij ben jij ook nu niet ingelogd als gast maar als lid.
Je profiel zegt ook:
Bij Goeie Vraag sinds:augustus 2009

Dus zul jij met niveau 1 net als mij 20 antwoorden per dag mogen geven.