Ja, een week voordat Serious Request start:

'Enschede krijgt nog vóór de week van 3FM Serious Request in december gratis WiFi in een groot deel van de binnenstad. Het college van B&W kiest voor een gefaseerde aanleg. Als eerste zijn de Oude Markt, het Van Heekplein en het Ei van Ko aan de beurt. De andere gebieden volgen begin 2013. Naast de gemeente participeren ook Enschede Promotie, Federatie Centrumondernemers Enschede en de Veligheidsregio Twente in de realisatie van het WiFi-netwerk.

“Gratis internet is een belangrijke toegevoegde waarde voor bezoekers en inwoners van de binnenstad. Het versterkt de aantrekkingskracht van de stad Enschede”, aldus Hans van Agteren, wethouder Leefomgeving. Internetgebruikers zijn meer dan ooit overal op zoek naar gratis WiFi-locaties. En ook partijen als Enschede Promotie (EP), Federatie Centrum Ondernemers Enschede (FCE) en de Veiligheidsregio Twente hebben veel belang bij een hoogwaardige telecommunicatie-infrastructuur. Van het WiFi-netwerk in de Enschedese binnenstad kunnen straks ongeveer 1.000 gebruikers tegelijkertijd gebruikmaken.'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals je in de bron kunt zien komt de informatie van de website van gemeente Enschede. Wees er wel alert op dat er gemiddeld 1000 mensen tegelijk van de Wifi gebruik kunnen maken.
Een gemiddelde Serious Request dag geeft veel meer bezoekers tegelijk!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt specifiek in je vraag Serieus Request benoemd, vandaar mijn aanvulling! Echter, op een gemiddelde zaterdag zal het in de stad ook druk zijn.