de wifi op mijn nokia c3-00 doet het niet, wat moet ik doen?

Ik heb vandaag geprobeerd wifi op mijn mobiel aan te zetten, maar als ik dan verbinding maak met het thuisnetwerk staat er: beveiliging onjuist.
Wat moet ik nu doen zodat ik wifi krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het heeft vast met het protocol te maken
Ik kan me niet voorstellen dat een nokia alleen wep
beveiliging heeft ?
maar misschien heb je je router daar wel op staan ?
kijk eens of in de router je signaal als wpa of wpa2 is ingesteld
als het op wep staat dan kan je dat beter veranderen naar wpa2
dat is sowieso een veiliger protocol
en probeer het dan nog eens
capthavoc