Waar kan ik een nieuwe bandrecorder kopen?

de 2de hanse die ik al eerder heb gekocht doen het niet goed.
ik ben al bij de harense smid geweest en die wisten het ook niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Probeer het eens bij Audiosurvivors in Nieuwegein.
Tel: 030-6877497 of 06-51119644.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de verpakking?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze het bijna hebben,hebben ze het dan wel of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Peter,
deze tip is heel goed.
ze hebben ze.

Andere antwoorden (3)

Op marktplaats of ebay staan wel eens oude nieuwe apparaten te koop. Ik heb er een 8 track gekocht voor 80 euro, nieuw in de doos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk gezegd denk ik dat deze niet meer *als nieuw* te koop zijn. Staffhorst in Utrecht zou eventueel nog een optie kunnen zijn maar op hun site heb ik niets kunnen vinden. Denk dat je toch via Marktplaats of Speurders er nog ééntje kan bemachtigen. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor band heb je het dan over?
En wat wil je er aan uitgeven?

http://multimedia.tweedehands.net/bandrecorders/