met digitaal/digitiene televisie heb je te maken met E1 t/m E6 , maar hoe haal je het uit beeld??? lees aub ook de extra uitleg.

heb er foto's van gemaakt van wat ik bedoel.Hoe krijg je dat E4 uit het beeld op je televisiescherm?? Het blijft er de hele tijd staan en heb er last van, ik zou graag willen weten hoe je dus dat hokje met E1 t/m E7 weg krijgt
dat je gebruikt voor normaal tv kijken en gamen, het gaat trouwens om een Jvc televisie maar denk niet dat dat echt uitmaakt aangezien beneden een Philips staat met hetzelfde E1 gebeuren. Ik ben niet heel technisch ermee dus hoop dat u het niet te ingewikkeld uitlegt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Dit is beelinformatie. Bij sommige merken/type kun je dit uitzetten door op de 'i' (informatie) knop de drukken. Bij andere moet je dit in het menu doen.
Het zit dus in de tv en je kunt het uit zetten.
Hoe het dus bij jou zit weet ik niet exact, als je je type nummers wil geven kan ik kijken of ik je verder kan helpen. Anders kun je ook in gebruikershandleiding kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het type nummer, dit staat op de achterkant van je tv, op je factuur en op de doos van de tv
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier kunt u uw handleiding downloaden:
http://nl.jvc-service.net/public/document.cfm?prog=InstrBook.cfm&Model=LT-32R90 Daar staat op pag 19 over kanaalinformatie. Druk eens de I knop in als u op de externe ingangen zit. gaat het dan weg?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op je afstandsbediening staat een code. kijk eens op deze site:
http://www.afstandsbedieningonline.nl/assets/s2dmain.html?http://www.afstandsbedieningonline.nl/100000963813e2b05/10000096420929cb2/index.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die jij aangeeft kan het niet. die heeft niet die functieknop erop zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een RMC1932 is wel een duren (de link hieronder is zelfs iets goedkoper).(zoeken naar je type nummer op deze site LT-32R90 ) http://www.radiobbb.nl Als je een universele wil gebruiken zul je op een duurdere serie van Harmonie uitkomen. maar als jou ab kapot is en je hebt hem niet meer, hoe komt dit dan op jouw scherm...want daarvoor moet je toch echt een ab hebben.......of werkte sommige functies niet meer en heb je hem daarom weggegooit? Je kunt ook naar een winkel gaan en vragen of ze dit voor je komen doen, of dat je tegen een borg een orginele afstandsbediening mag lenen. verder kan ik je helaas niet helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd lenen.. je kunt proberen JVC te bellen en kijken of zij nog iets weten voor je
JVC Nederland
Amsterdamseweg 37
1422 AC Uithoorn Postbus 515
2300 AM Leiden Telefoon Algemeen : 071 - 54 53 333
Telefoon Verkoop : 071 - 54 53 345 Fax Algemeen : 071 - 54 53 356
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uitleggen wat je probleem is en zij zeggen dan wel waar je moet zijn en/of zij je kunnen helpen.
Ik weet ook niet wat ze zeggen, daar kom je maar op 1 manier achter bel en je weet het.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die kans is klein. Omdat je een specifieke functie nodig hebt. Ik adviseer je om naar een winkel te gaan, en vragen of iemand kan komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zal niet lukken zal ik alvast zeggen. Dit komt van ASWO af. en zij nemen niets retour omdat het om onderdelen gaat.
Echt ga langs een winkel en vraag of zij langs kunnen komen. Als je het netjes vraagt heb je kans dat je voor een euro of 30 klaar bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
e4 staat voor extern 4
heb je de foto's op je telefoon staan? ga dan naar een winkel.
Maak het jezelf niet moeilijker!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
stuur dan maar een prive bericht