hoe krijg ik vaststaand beeld van tv weer normaal ?

toch over moeten gaan naar ziggo digitaal maar nu heb ik al een paar keer gehad dat het beeld van de tv stil blijft staan en ik ook niet meer naar een andere zender kan gaan. tv uitgezet en eerste keer was het beeld na 5 uur weer gewoon maar nu zit ik al sinds zaterdagmiddag 3 uur zonder tv en ziggo help is niet te bereiken

Toegevoegd na 1 uur:
Hartstikke bedankt voor jullie antwoorden, probleem is opgelost

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

als je een ziggo kastje hebt: dat ook uitzetten (stekker eruit). Je TV ook helemaal uitzetten (niet standby) eventueel ook de stekker een minuut er uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zet je decoder terug naar de fabrieksinstellingen en stel alles opnieuw in. Wat de netwerkfrequentie en ID voor jouw postcode zijn, kun je vinden op de website van Ziggo. Controleer ook of alle pluggen van de kabels goed in de aansluitingen zitten van zowel de decoder als de verdeeldoos. Probeer eventueel een andere coax kabel als je die hebt, mocht het euvel niet verholpen zijn.

Ook kun je nog de smartcard opnieuw plaatsen.

Als laatste kan je decoder of smartcard ook kapot zijn. Als je even een decoder van iemand kunt lenen, kun je kijken of het aan het apparaat ligt of niet.
paulus811