ik heb Digitenne en ik wil een tweede tv aansluiten , nou kan je op bol.com een KPN kaartje met module kopen . is het dan helemaal gratis ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op 1 abonnement kun je drie smartcards registreren. Als je de decoder of CI module koopt, dan komen er voor de 2 en derder smartcard geen extra kosten in rekening. Kies je ervoor om ze te huren dan komt er voor elke decoder of CI module die je huurt 4 euro per maand bij je abonnement kosten bij (9.50 euro per maad).

Dus in jouw geval: omdat je al een abonnement hebt hoef je alleen maar die extra module te kopen en dan komen er verder geen kosten bij.

Toegevoegd na 55 seconden:
Was wel vergeten dat ze activatie kosten kunnen rekenen van 25 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nou, het is niet gratis: 67,99 euro. Maar als je een TV hebt met DVB tuner kan je een jaar lang daar voor kijken. Zoniet moet je nog een DVB-tuner erbij kopen:

http://www.bol.com/nl/p/kpn-digitenne-conax-cam-module-insteekkaart-geschikt-voor-digitale-televisie/9000000011866099/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op 1 abonnement kan men 3 decoders/module,s huren of kopen.
De kosten voor het abonnement blijven hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op 1 abonnement kan men maximaal 3 smartcards laten aansluiten zonder extra abonnementskosten.
Je moet de 2e en 3e kaart wel aanmelden bij Digitenne, en je moet de kaart en de module zelf aanschaffen.
Het is dus aan te bevelen om niet een compleet pakket aan te schaffen waar je weer een nieuw abonnement mee begint.
Tweedehands zijn op marktplaats modules en smartcards te koop voor minder dan de pakketprijs bij Bol.com.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+