Hoe zet je de ondertiteling aan op je tv ?

Ik wil iets kijken aleen mijn vriendin slaapt al .
En via teletekst lun je ondertiteling doen ofzo zei me tante
Maar hoe moet dat dan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (5)

Volgens mij op teletekst 888 intypen.
Bij mij werkte dat vorige keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zet Teletekst aan en kiest dan pagina 888. Niet álle programma's hebben ondertiteling.
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Misschien is het inpluggen van een hoofdtelefoon dan een goede suggestie?
Hangt van het land af waar je naar kijkt. Nederland is 888; sommige landen gebruiken 150 (Duitsland). Als je in Teletekst de programmagids kunt vinden staat de ondertitelpagina er meestal bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens een koptelefoon op te zetten en aan te sluiten op je tv, dan kun je het geluid van de tv uitzetten en toch alles horen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan bij mij met de afstands bediening, bij instellingen