Een studio regelen, camera's regelen, personeel (cameramannen, visagisten, kappers, videobewerkers, geluidsmannen, presantatoren of acteurs) en dan nog uitzendtijd regelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe moet je uidzend tijd regelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kopen bij een zender of een eigen TV zender opkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar moet je dat kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de TV zender, voor een paar miljoen...
Eén telefoontje naar RTL of SBS is genoeg. Maak een afspraak, en neem een enorme zak geld mee. Hoe meer geld je meeneemt, hoe minder je zelf hoeft te doen. Ze kunnen voor alles zorgen; de studio, de redactie, de gastvrouwen en zelfs de advertenties in je show. In de televisiewereld is alles te koop. Harry Mens pakt het precies zo aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha precies en zo zijn er nog wel meer van die zwakke programma's zoals rtl transportwereld, je ziet het er zo vanaf dat dat zo'n sponsor programma is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, ik hoef er ook niet zo nodig naar te kijken. Ik vind het ook vrij zwak allemaal. Maar toch zal het lucratief zijn, en dat kan alleen maar als er mensen naar kijken. Die zwakke programma's voorzien blijkbaar toch in een behoefte.....net zoals al die rare programma's met een medium, waar mensen naartoe kunnen bellen ;-)