ik heb een nieuwe afstandsbediening gekocht van silvercrest. welke code heeft de upc mediabox en waar valt hij onder. b.v cbl of dsat of aux

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

cbl valt hij onder, code weet ik helaas niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CBL, DSAT of Aux is eigenlijk gewoon aan jezelf...
Op zich is het kabel / cable dus zou cbl het meest logisch zijn maar het is gewoon welk knopje welke code heeft als het ware dus doet er verder niet echt toe, het staat gewoon netter om het op cbl te zetten ;)

Voor UPC gebruikersvragen kan je altijd het best even terecht op upc.nl zelf of op checlloo.com

Op chelloo.com staat 0067, 0586 of 1067 of op de site van UPC, http://service.upc.nl/upcdigitaletv/instelcodes/