Waarom valt het geluid van YouTube regelmatig weg?

Als ik muziek heb opstaan van YouTube, en intussen met andere zaken bezig ben, valt het geluid soms zomaar uit. Soms komt het na een poosje weer terug, maar soms ook niet. Als ik de laptop sluit (hybernation) en weer open werkt alles weer goed.
De reden interesseert me eerlijk gezegd niet zo, maar hoe krijg ik het weer goed?

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Mogelijk heb je een trage internetverbinding, waardoor het geluid niet goed wordt verzonden. Ook kan het zijn dat de browser of het besturingssysteem niet up-to-date is. Probeer deze te updaten en het geluid weer te laten werken.
Bronnen:
4 maanden geleden