Ik neem aan dat je doelt op het instorten van de zendmast?

Als het goed is kun je wel analoog televisie kijken, slechts niet digitaal. Althans volgens het uitlegfilmpje van de NOS in de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag nog, maar op zijn laatst maandag want dan kun je een sateliet-antenne aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je digitenne hebt kun je proberen om via de Menuknop naar de installatiewizard gaan om een andere provincie te kiezen, als je geluk hebt worden de zenders dan weer opnieuw opgezocht en kun je weer TV kijken.
Als dat niet lukt heb je pech en kan het nog wel enkele dagen tot een week duren voordat je weer TV hebt.

Toegevoegd na 7 minuten:
KPN is zoals altijd weer zeer slecht in zijn informatie voorziening, dit is het enige wat ze te melden hebben;

"Als gevolg van een storing, kunt u problemen ervaren met de ontvangst van de zenders via Digitenne in de regio Drenthe en Utrecht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Starttijd: 2011-07-15 14:34 Eindtijd: onbekend"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in het noorden zit: er wordt een zendmast vanuit Amsterdam daarheen gebracht, dat zal een paar dagen duren, plus de tijd voor alles weer werkt.
(Er worden al veel grappen gemaakt over de verwachte babyboom over negen maanden...)