Ik wil een nieuwe camera kopen (Canon 1100d) maar nou zoek ik een site waarop je foto's kan zien die gemaakt zijn door een 1100d. Weet iemand er 1?

Ik wil kijken wat de kwaliteit van een 1100d is. Ik zoek dus geen foto's van een 1100d maar die met een 1100d gemaakt zijn!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Voor dergelijke informatie kijk ik altijd op dpreview. Zie onderstaande links. Je moet even bladeren, maar dan vind je flink wat testfoto's die met de Canon 1100D zijn gemaakt.

Toegevoegd na 38 seconden:

Kijk ook eens rond op de rest van de site, ook daar vind je foto's die met precies deze camera zijn gemaakt.
Cryofiel
12 jaar geleden
ronaldP
12 jaar geleden
http://www.dpreview.com/galleries/reviewsamples/albums/canon-eos-1100d-review-samples
Cryofiel
12 jaar geleden
Dank voor deze toevoeging!

Andere antwoorden (3)

Ook een goede is FLICKR. Staan een paar honderd fotos in deze groep voor Canon 1100D.... Er zijn meer van deze soortgelijke groepen, gebruik even de search op Flickr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flickr kent ook een zoekfunctie genaamd Camera-finder. Die gebruik ik altijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die probeerde ik eigenlijk te vinden ... een search funktie naar EXIF data .. kon het zo snel niet vinden :)
Www.youtube.com typ dan in het zoekvenster canon 1100d. Je ziet dan fotos en filmpjes die ermee gemaakt zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja want fotos in een youtube filmpje zeggen alles over de kwaliteit van je camera natuurlijk
Als je zo'n toestel koopt heb je zowiezo al veel betere foto's.
En geloof me dat toestel maakt echt goede foto's,dat verschil kan je duidelijk zien.