Hoe kan je ervoor zorgen dat de camera automatisch foto's blijft maken.

Ik heb een Nikon Coolpix L22 en er zit wel zelfontspanner op, maar dat is maar eenmalig. Het gaat uit na de eerste foto. Is er een manier dat de camera gewoon foto's blijft maken?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik kan het niet vinden in de handleiding.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
2.5K

Het beste antwoord

Vaak zit er op fotocamera's een soort sportstand. Als je dan de afdrukknop ingedrukt houdt, blijft je toestel achter elkaar foto's maken tot je de knop loslaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt! Het werkt! Is er ook nog een manier waarbij niemand de knop hoeft in te drukken?

Andere antwoorden (2)

Eerlijk gezegd is dat moeilijk te zeggen, je zult bij 'instellingen/settings' iets moeten veranderen, bij mij heet de optie 'burst' staat het niet in je boekje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan je antwoord gewoon vinden door op google te surfen