Hoe wekker iphone uitzetten als touchscreen kapot is?

ik heb mijn iphone 11 laten vallen en nu werkt mijn touchscreen niet meer, er zijn over heel het scherm groene en zwarte strepen. Maar om 21.00u heb ik standaard mijn wekker staan voor mijn pil, nu is mijn probleem dat ik die alleen op snooze kan doen door de geluidsknoppen omdat mijn scherm niet werkt, mijn wekker blijft om de 9 minuten afgaan en ik kan mijn gsm ook niet uitschakelen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

een jaar geleden
in: Audio
3K

Antwoorden (1)

Wachten totdat de batterij leeg is en ik raad je aan om niet op snooze te klikken dan zou het waarschijnlijk langer dure voordat de batterij en wekker uit/leeg gaan.

Het beste antwoord op jouw vraag is het scherm laten maken :)
een jaar geleden