Waarom werken mijn speakers opeens niet meer?

Gisteren had ik mijn speakers, subwoofer & zo een klein controllertje uit mijn computer gedaan. ik wilde ze namelijk even in een tv scherm pluggen. Wat ik doe is ik had mijn speakers nog aan ( de sub stond aan en de controller van het geluid ook) en ik plug hem in. wat ik hoor is een hele kleine zachte 'boem'. ik dacht dat dat normaal was maar er kwam geen geluid uit... toen ik ze weer terug in mijn computer deed werkte ze nogsteeds niet! Maar ik zie wel als ik naar de geluid opties ga en ik klik op properties bij speakers zegt hij gewoon dat ze het doen...

kan iemand mij helpen hiermee?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (1)

Het klinkt alsof je ze hebt "opgeblazen" en dan zijn ze dus helaas kapot. Repareren is bij die dingen vaak geen optie (duurder dan vervanging van het hele setje), dus zou je nieuwe moeten kopen.