Hoe kan ik boxen / receiver aansluiten op laptop?

Hoi,

In juni ben ik jarig en geef ik een groot feest. Ik zou graag via mijn laptop d.m.v. sam broadcaster de muziek besturen.

Ik beschik over een pioneer VSX 323 receiver en Jamo S426 HCS 3 Design Surround Speakerset.

Ik heb geen bal verstand van aansluitingen etc. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit op mijn laptop kan aansluiten en welke dingen ik nodig heb?

B.v.d.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Antwoorden (2)

Je kan je laptop aansluiten op je pioneer receiver met een mini jack naar tulp kabeltje. Het mini jack stekkertje gaat in je koptelefoon uitgang van je laptop en het tulp gedeelte (rood en wit kabeltje) gaat in je pioneer receiver.
10 jaar geleden
De boxen staan al aangesloten op je Pioneer Receiver neem ik aan?
Alles wat je dan nog moet doen is je laptop aansluiten op je Receiver met zo'n kabel:
http://www.djresource.eu/images/topics/tricks/cable_cinch.jpg

En op de Receiver de juiste uitgang instellen.
Raadpleeg daarvoor eventueel de handleiding:
http://docs.pioneer.eu/Manuals/VSX_323_K_ARC8201_manual/?ForceLanguage=nl