Hoe kan ik thuis of in een winkel testen of de noise cancelling van een koptelefoon werkt?

Ik ben van plan om een koptelefoon met noise cancelling te kopen, maar hoe kom ik erachter of dat deze noise cancelling werkt? Ik wil dit graag eerst testen voor ik de koptelefoon koop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Het beste antwoord

Je kunt het niet testen, tenzij je de koptelefoon mag terugbrengen als deze niet bevalt (maar dat is om terechte hygiënische redenen meestal niet mogelijk). In de winkel testen heeft geen zin, want bijvoorbeeld de herrie van een vliegtuig is niet na te bootsen.

Je kunt afgaan op reviews of testen. De Bose qc15 heeft een goede nc, maar matige afwerking en niet de geluidskwaliteit die past bij een koptelefoon van 349. Koop een AKG kc490 en je hebt een uitstekende nc koptelefoon voor de helft.
paulus811