Bestaat er een soort verdubbelaar die je op je geluidssysteem kunt aansluiten zodat je 2 geluidsboxen kunt aansluiten i.p.v. 1 op 1 aansluiting?

http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=4n_7ELu2A9igAM:&imgrefurl=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1322358/1&docid=z4A7zmQc1MFFkM&imgurl=http://home.tiscali.nl/johanw/audio/impa2.jpg&w=768&h=1024&ei=3lMrUKGfJMaa1AW3iYDQBw&zoom=1&iact=hc&vpx=610&vpy=124&dur=771&hovh=259&hovw=194&tx=67&ty=185&sig=109292048199195778492&page=1&tbnh=148&tbnw=138&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:2,s:0,i:76

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

weet niet zeker of je dit bedoelt
Het plaatje wat je laat zien in je bron heeft de mogelijkheid tot bi-wiring, dan heb je niets bijzonders nodig. Anders ga je bi-ampen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bi-wiring :p (Mooi verkoop verhaal)
Bi-amping is een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ligt eraan, capaciteit van je kabel gaat mee werken. maar das een andere vraag voor goeie vraag;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmmmm verleidelijk. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahahaha
Er bestaat een luispreker splitter waarbij u kan kiezen tussen set 1 of set 2 of de beide tegelijk.
Voordeel van deze set is dat u ook het volume per set kan regelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je meer speakers wilt aansluiten om meer volume te kunnen maken zul je uiteindelijk een zwaardere of een extra versterker moeten inschakelen. Als je 2 speakers op één versterkerkanaal aansluit kan de versterker overbelast raken. Met vaak als gevolg dat hij door een ingebouwde beveiliging uitschakelt om de componenten te beschermen.

Je kunt gewoon de huidige speaker op dezelfde versterker aansluiten maar dan moet je opletten dat je niet harder gaat draaien dan de huidige volume.