Soms als ik muziek luister gebeurd het dat m'n koptelefoon zomaar niet meer werkt, soms komt het aan het draadje te liggen. Hoe los ik dit op?

Soms zit er een klein gatje in m'n koptelefoon waarbij ik de gekleurde kleine draadjes kan zien, maar soms gebeurd dit zomaar? Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Ja, dat probleem heb ik ook wel eens. Aan het einde van je snoer ( dus de kant die je in de tv/mobiel/computer) stopt moet je dan draaien, wanneer dat niet lukt dan kan je het snoertje een soort van knakken op dezelfde plaats. Helaas Je moet dat dan de hele tijd vast houden en dat is eigenlijk niks. De koptelefoon is dus stuk tenzij je het nog kan draaien. Hoe het komt?
Waarschijnlijk is het snoertje is een keer gevallen of ergens tussen gezeten.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Ik zal erop letten bij de volgende koptelefoon! :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen dank. Ik zou wel graag een duimpje willen :)
kijk is of je draadje wel goed vast zit? Mijn moeder werd ook een keer super boos omdat ik slordig was met de koptelefoon en dat ie het daarna niet meer deed(dachten we ;)), soms heel ligtjes. Bleek dus dat het draadje aan de koptelefoon er niet goed in vast zaten.

Ga anders even terug naar de winkel of als het action rotzooi is koop een nieuwe ;)