hoe zet ik muziek en fotos op mijn mp4 speler?

Wie schrijft mij hoe ik muziek en fotos op mijn mp4 speler kan zetten??
Alvast bedankt.
Groetjes Emily X(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
12.3K

Antwoorden (2)

Als het goed is, heb je een USB-kabel dat je aan je PC koppelt. Afhankelijk van de software kan je de foto's en muziek van en naar je mp4-speler slepen.

Als er een geheugenkaart in zit, eruithalen en met kaartlezer bewerken met de PC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het merk natuurijk niet
maar als het goed is heb je er ene usb kabeltje bij gekregen ?
Die steek je in de pc en dan wordt er een extra schijfje gevonden daar sleep je muziek bestanden ed
heen
misschien heb je er speciale software bij gekregen ?
dan kun je het via het programma doen