Hoe laat ik een silicone hoesje krimpen?

Ik heb een iPod touch en heb er ook een silicone hoesje bij, maar het is net iets te groot (geen idee hoe dat kan) waardoor hij er wel eens omheen weggaat, en nu wou ik hem laten krimpen, zodat hij er wel goed om heen blijft zitten. Maar ik heb geen idee hoe, ik heb hem al in kokend heet water gelegd, maar dat had geen effect. Later heb ik hem ook in Ijswater gelegd, maar dat had ook geen effect.

Ik hoop dat iemand iets weet.
Alvast Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
10K

Het beste antwoord

laat hem een tijdje koken in kokend heet water, maar dit keer wat langer. daarna droog hem direct af en doe hem om je ipod en laat hem daar een tijdje zitten. andere methode is laat hem een paar nachtjes in de vriezer. als dit allemaal niet lukt kun je als laatste de magnetron methode doen. leg hem voor 13 seconden in de magnetron, en laat hem dan 40 seconden afkoelen. herhaal dit proces net zolang het is gelukt. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt een siliconen hoesje niet laten krimpen. ik zou zeggen een nieuw hoesje. misschien heb je van de verkeerde generatie een hoesje gekocht daarom past ie misschien niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de 4e generatie dus het kan niet missen dat ik de verkeerde koop, maar ik denk dat ik maar gewoon een nieuwe moet kopen. In ieder geval bedankt voor je reactie