iPod touch 2G

Als ik mijn ipod 2g in itunes heb met de firmware 3.1.3 en ik op "zoek naar update" druk, geeft hij aan dat dit de nieuwste software is. Ik dacht dat 4.2.1 de nieuwste firmware is, ook voor de ipod toch 2G. Iemand enig idee hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

apple durft het niet meer aanom onder de 3g te update. anders gaan de apparaten raar doen. als je je ipod jailbreakt kun je wel updaten naar de laatste update met een speciale tweak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij is dat alleen voor de nieuwe generatie iPod/iPhone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet waar
Ik heb ook 2g, maar ik heb al vanaf december ofzo de nieuwste software. Wat raar dat jij dat niet kan. Je zou kunnen proberen iTunes opnieuw te installeren, misschien ligt het daaraan. Anders zou je de fabrieksinstellingen van de iPod kunnen terughalen, en vervolgens proberen te updaten. Maarja.... Het duurt lang en ik weet niet zeker of het werkt. Suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Controleer eerst dit:
-stabiele internetverbinding
-nieuwste iTunes

Dan kan het daar niet (meer) aan liggen.
Zoek nu nog een keer naar de update en hopelijk doet hij het nu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je nog een oudere versie van iTunes hebt
Ik heb ook een 2g met 4.2.1 er op gewoon via iTunes gedownload
Je kan ook op het internet de nieuste software downloaden en dan het Appletje indrukken als je bij iTunes bent bij die software update en dan op software zoeken en dan kan je je gedownloade software selecteren en dan download hij dat maar probeer eerst maar eens de nieuwste iTunes