Mijn kat heeft een rare plek bij de nek, wat moet ik hier mee doen?

Hallo,

Mijn kat heeft een tijd lang vlooien gehad, sinds een tijdje zijn ze eindelijk weg. We zijn toen nog naar de dierenarts geweest omdat onze kat kale plekken kreeg en vlooien allergie bleek te hebben. De dieren arts heeft daar een spuit voor gegeven en eenmaal thuis zagen we al snel verschil. Binnen 1 dag was z'n vacht weer als normaal. Helaas nu 4 dagen later heeft die weer een kale plek in zijn nek. Deze Ziet er alleen anders uit dan die hij al had gehad. Iemand zijn mij dat dit kan komen door het puppetje dat je geeft voor tegen de vlooien! Klopt dit? Wat moet ik hier mee doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

zeker terug naar dierenarts. Een irritatie kan zeker komen door pipetje, wel de juiste dosering gebruikt? Maar dit is meer dan een irritatie, dus na laten kijken.