Is er een morningafterpil voor poezen?

Onze poes was net een week geleden krols geweest maar nu toch gepakt door de buurman wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.3K

Antwoorden (2)

Er is een morning after prikpil voor katten, Die moet wel binnen 40 uur nadat ze door de buurman :) is gepakt gegeven worden.
Zelfs al ben je op tijd met die prikpil, dan werkt het nog niet altijd.

Je zult heel snel contact met de dierenarts moeten opnemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het beste is je poes nu meteen te laten castreren.
de poezenpil geeft verhoogde kans op mammatumoren op latere leeftijd, op diabetes en op baarmoederontsteking.
veel dierenartsen zijn al zeer terughoudend deze voor te schrijven.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een POES castreren ??
Rieneke1
11 jaar geleden
jazeker is het castreren, want alles wordt weggehaald.
in de volksmond wordt wel gesproken over steriliseren, maar dat is het afbinden van de eileiders.
de poes zou dan nog gewoon krols worden, met alle gevaren van dien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, wist ik niet.