Hoeveel kilometer wordt de gemiddelde kat in zijn/haar geaaid??

Mijn kat is 12 jaar, ze zit 10 minuten op schoot, ongemerkt aai ik haar ongeveer 10 keer per minuut? X 15cm?=1,5 meter X 10 minuten = 15 meter per keer? En dat op jaarbasis...

Nou ja, het aaien van huisdieren schijnt goed te zijn voor de bloeddruk.

Toegevoegd na 8 minuten:
excuus, in zijn of haar LEVEN uiteraard

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lengte van de betreffende kat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een europese korthaar schijnt; dus een huis tuin en keuken kat. Ik ben er blij mee

Het beste antwoord

Mijn kat zal dat gemiddelde flink omlaag halen. Wij zitten en liggen gezellig bij elkaar, er wordt geen centimeter geaaid. Ze houdt van gezelschap, zit graag op schoot en wil niet geaaid worden. Als je het toch wil proberen krijg je een venijnige haal of een stevige beet.
Aaien? Dat leer je zo wel af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is dat goed voor de bloeddruk van de kat of voor degene die aait...

Het zal zeker een aantal keer de omtrek van de aarde zijn, dus je maakt een wereldreis voor de kat... De kat spint ervan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
win win situatie, zo'n beest zou toch moeten slijten ;-)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pfff was ik maar een kat hihihih
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wellicht in een volgend leven
Ik denk dat een kat zo'n 30 cm rug zal hebben.

uitgaande van 10 keer per minuut. en tien minuten per dag zou dat dus 30 meter per dag = 10.095 meter per jaar = 131 000 m = 131km in de 12 jaar.