Wat is kan goed dienen als water bal voor mijn koning python?

Ik heb nu zo,n snoep pot maar die is net te klein. Mij python is ongv 1 meter lang.

Toegevoegd na 1 minuut:
Water bal is water bak

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zet een glazen aquarium in je bak, waar je aan de randen een rubberen rand verlijmt om te voorkomen dat de pyton zich snijdt.

Nog mooier is natuurlijk om een moiie bak te hebben met een water-compatiment er in gebouwd, waar je dan aade ed omheen kan aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een grote hondenvoerbak en naarmate ze nog groter worden evt. een kleinere kattenbak. Aub niet met aquariums e.d. gaan rotzooien. Koningspythons zijn geen zwemmers. Maar eerder geborgenheid in het water. Dus is het ideaal als hij precies in de waterbak past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil even zeggen dat ik hoop dat de minner beter voor dieren is dan dat hij respect toont jegens zijn medemens. De kans hierop is echter klein. Mijn antwoord is absoluut correct maar iemand voelt zich beledigd en heeft dit kennelijk nodig om zich weer 'het mannetje' te voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik kon zou ik je een plusje geven voor je nette en duidelijke antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Petra.....bedankt voor je reactie mar van 'nette' gaat maar weinig overblijven. Ik heb zelf drie koningspythons (o.a.) en kan (misschien te) fel reageren op laksigheid wat dierenzorg betreft.
Groet :)