ervoor zorgen dat het een viraal filmpje wordt. Sex & humor werken meestal goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een link door te sturen naar alle mensen die je kent, en te vragen of die de link ook weer door willen sturen.

Het moet dan natuurlijk wel een leuk filmpje zijn. Dan gaat het snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Door een link door te sturen naar alle mensen die je kent, en te vragen of die de link ook weer door willen sturen."
Alsjeblieft niet man... Net spam.
Je moet meer reclame maken.
Je had hem er hier even bij moeten zetten dan had je al een aantal van die 1000000 mensen te pakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet wat je toevoeging op je vraag is met het woord geen.

Veel kijkers krijg je door veel reclame te maken voor je filmpje.
Breng het onder de aandacht bij de mensen.
Laat in dat filmpje het beste van jezelf zien.
Bereik mensen door mail, berichten, posters.
En zorg er voor dat het filmpje leuk genoeg is voor de mensen om door te vertellen aan andere mensen die het ook moeten zien.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door iets extreem uitzonderlijk goeds/moois/grappigs/interessants te plaatsen. That's all there is to it!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door iets te plaatsen wat veel mensen willen zijn, bv. nummers van een nieuwe CD ofzo (pas wel op voor de copyrightpolitie). Dan vinden mensen het vanzelf wel.

Als je zelf iets hebt gemaakt en dat populair wilt maken word het al lastiger, je moet iets hebben waar mensen naar willen kijken, views leiden naar meer views (word gepost op forums, Reddit, e.d.). Een goede manier om te beginnen is idd mailtjes sturen naar contacten en het op forums posten (let wel op dat dit niet altijd is toegestaan, en zeker niet als je gelijk een topic aanmaakt met KIJK NAAR MIJN VIDEO).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet iets volledig over-the-top doen. Als het maar extreem extreem is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een parodie maken op iets wat nu erg speelt. Denk dan aan de kabinetsformaties in zowel Nederland als België.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom wil je dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
los van een goeie inhoudelijk film moet je de naam van het fulmpje actueel maken.
dus met wat bedrog kun je het bekend maken, gebeurt ook vaak met muziek. stel iemand maakt een eigen nummer en brengt het op kazaa uit onder de naam eminem dan zullen mensen het downloaden (onbewust).
beter gezegd, zet nu je naam van het filmpje op youtube en gebruik bijvoorbeeld termen als c.d.a of letters in die richting (bijvoorbeeld) dan heb je al een hoop mensen die kijken naar het filmpje zonder dat ze het eigenlijk willen. . .ze kijken het wellicht ook niet af maar je krijgt zo wel steeds meer mensen die kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het taggen met 'Justin Bieber'
13 jaar geleden
Veel reclame maken en sturen naar youtube-leden, ook al ken je ze niet! Verder moet je in de beschrijving zoveel mogelijk woorden zetten, die mensen veel googlen, zoals lady gaga, obama ofzo. Oja en het filmpje moet ook leuk zijn natuurlijk :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het is grappigs is,
bijvoorbeeld die van Charlie bit me...
of gewoon een filmpje over voetbal
dat weer veel voetbalfans aantrekt