oe komt het dat de muis en toetsenbord niet meer reageren?

Dit gebeurd alleen asls ik na een poosje weer van de pc gebruik wil maken. Dus sluit niets af of iets dergelijks,

Toegevoegd na 26 minuten:
Nee, de pc doet het gewoon bij opstarten alles werkt, ook de muis en toetsenbord. Dit reageert niet meer als ik na een poosje weer verder wil gaan met mijn dingen.
Denk dat er iets is verandert bij de instellingen ofzo? slaapstand, ik roep ook maar wat. Maar weet niet hoe ik daar bij kom.
Werk met windows 7

Toegevoegd na 7 uur:
nee is niet draadloos

Toegevoegd na 6 dagen:
jammer geen oplossing voor dit probleem. Ze zijn bekabeld, dus niet draadloos. En eerst doet alles het wel, alleen als ik even weg ben en weer door wil gaan reageren ze beiden niet meer.

nou ja ik zal er ooit wel eens achter komen. Bedankt voor de antwoorden en meedenken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

mischien heb je vergeten te aansluiten of is kleinbeetje uit de stekker of heb je de laatste tijd mischien een verkeerd knopje heb drukt en dat het niet meer reageert?
kan! maar dat ligt aan jezelf wat je ermee gedaan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk een draadloos toetsenbord en muis, die zich aanpassen aan het niet actief zijn van de computer. Dit in verband met het energie verbruik. Je kan een en ander bij instellingen veranderen in bijvoorbeeld nooit . Je hebt dan alles steeds tot je beschikking
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Je kunt ook een draadloze muis en toetsen bord hebben en dat de batterijen niet goed zijn en dat ze na en tijdje er gewoon mee ophouden