Is mijn telefoon gehacked?

Werd laatst gebeld door een raar nummer wat ik niet terug kon bellen, een dag later worden mensen gebeld door mijn nummer terwijl ik dat zelf niet doe, is mijn telefoon dan gehacked?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Er zijn gratis apps waarmee je een nummer kan spoofen. In het verleden heb ik hier ook wel wat lol aan gehad op school. Waarschijnlijk zijn het vrienden/iemand die je kent die met een app zich voordoen als jouw nummer. Als dit niet het geval is kan je eventueel via het portaal van je provider inloggen, hier kan je uitgaande gesprekken zien. Zo weet je of het van jouw telefoon afkomt of niet.