als ik op internet zit dan krijg ik heel veel reclame en en openen er automatisch sites. hoe kan ik dat verwijderen?

het is vervelende reclame en er worden ook steeds verschillende sites automatisch geopend en dat is zeer vervelend. ik wil er graag vanaf.

(rode vakken op de foto zijn onder andere het probleem).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is malware...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@lazman61, AdBlock Plus is ook voor Internet Explorer, Opera en Firefox. @Jaap1970, dat is een goede tip!
SimonV
9 jaar geleden
Dit soort hardnekkige problemen wijst inderdaad op malware.
Hopelijk haalt AdwCleaner deze voor je weg.
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ Of anders Malwarebytes.
https://www.malwarebytes.org/

Antwoorden (2)

Als dit op andere sites ook zit, kun je een adblocker installeren.
Mocht je dit krijgen door teksten heen, kan dit duiden op malware. In dat geval kun je het beste Ad-Aware installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reset je laptop (alle reclame weg) ... Let wel goed op dat je geen bestanden weg gooit die je later nodig hebt